تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
دکتر فرامرز بهشتی فر، حلول ماه مبارک رمضان را به جامعه درمانی تبریک گفت

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۲۰


یک بار دیگر رمضان، ماه عبادت‌، ماه برکت‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه و عاشقانه فرا رسید و هنرمند آسمان و زمین فرصت ورود در بهترین ماهش را بر ما عطا گردانید تا با بهره‌مندی از آموزه های جانبخش دینی و تأسی از سیره پیامبراعظم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه بیاراییم و از حضور لحظه‌های ناب نیایش و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک كنیم
.
خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.
باشد كه در پرتو الطاف پرودگار متعال، در لحظات ارزشمند تفکر و تامل در این ماه عزیز، فرصتی فراهم آید تا به ارزش والای انسانی نزدیک‌تر شده و ره‌توشه‌ای ارزشمند برای خدمت خالصانه و بی‌دریغ به خلق خدا را کسب کنیم.
اميد دارم همواره چشمه‌سار رحمت الهي بر فضای جان و دل مان جاری مانده، توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر خیر و برکت در سال‌های آینده نیز نصیب مان شود.
درپایان فرارسيدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به همکاران عزيز و محترم پزشک،پرستار و کادر اداری  تبریک گفته، قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت می كنم.

fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا